
Cena: 12.799€ s DPH
Príplatková výbava
Silný naviják: + 185€
Plastová strecha: + 185€
Predné polo-plexi sklo: + 185€
Predné okno laminované vrátane stierača a ostrekovača: +820€
Tlmiče ELKA Stage 1 (Made in Canada): +740€
Kompletná kabína vrátane čelného okna a vykurovania: +3.320€
Dostupné farby: modrá, červená, čierna
Ceny sú uvedené v EUR vrátane DPH a legálneho TP (kategórie T1b).
Gladiator Z1000 V-twin EPS
Uvedením modelu Gladiator Z1000 V-Twin EPS vstúpilo CFMOTO v kategórii Side-by-Side do najvyššieho výkonostného levelu. Extra silný výkonný 1000cc motor a najmodernejšia technika s modernizovaným vyspelým podvozkom Vám prináša úplne novú dimenziu zábavy!
Extrémna sila úplne nového 1000 cc motora vás nenechá na pochybách, že riadite najsilnejšieho Gladiatora, ktorý kedy bol vyrobený. Monumentálny záťah, okamžitá reakcia na plyn, fantastické zrýchlenie, priebeh otáčok a systém pohonu bezspojkovým kanadským variátorom CV-Tech, dáva veľkému stroju dostatok výkonu pre všetky druhy práce i zábavy. Rečou čísel – v off-road úprave máte k dispozícii až 85 koní (63kw) a 82 Nm krútiakov, to všetko plnené nemeckým vstrekovaním Bosch. Medzi ďalšie zásadné novinky patrí úplne nová prevodovka SmartShift s optimalizovaným pomalým prevodom pre efektívne využitie masívneho krútiaceho momentu či zdokonalený systém mazania motora. Modernizáciou prešla aj celá chladiaca sústava, ktorá má až o 35% vyššiu účinnosť a zaisťuje vyššiu efektivitu chladenia motora pri ťažkom pracovnom využití.
Mohutne dimenzovaný podvozok Gladiatora Z1000 V-twin je vybavený nezávislým zavesením všetkých kolies, odpružením pomocou nových špičkových nastaviteľných nitrogénových tlmičov s upravenými priečnymi stabilizátormi a dlhými pevnými ramenami. Toto nové moderné špičkové odpruženie s vysokými zdvihmi zaisťuje absolútne komfortnú, pohodlnú, stabilnú a bezpečnú jazdu po všetkých terénnych nerovnostiach aj pri vyšších rýchlostiach.
Úplne nový silný 1000 ccm motor, 4×4 s uzávierkou, pohodlné športové sedadlá či priestranná korba z kvalitného tvrdeného odľahčeného plastu, kam sa dá umiestniť aj objemný náklad, kanistre, či zásoby, to všetko si priamo hovorí o riadnu adrenalínovú expedíciu!
Gladiator Z1000 V-TWIN je už v základnej cene vybavený špičkovými nitrogénovým nastaviteľnými tlmičmi, praktickými bočnými dverami, kvalitnými 14 „hliníkovými kolesami, odolnými viacplátnovými 27“ pneu CST s agresívnym vzorom, homologovaným ťažným zariadením, bezpečnostnými 3-bodovými pásmi, LED svetlami či multifunkčným displejom.
Nový Gladiator tiež môže byť voliteľne vybavený skvele fungujúcim posilňovačom riadenia (EPS), ktorý pridáva štvorkolke ďalšiu úroveň komfortu a uľahčuje riadenie tak v ťažkom teréne, pri pracovnom vyťažení, tak i pri expedičných či len rekreačných cestách.
– Extrémne výkonný 1000 ccm motor s valcami do „V“
– EPS – posilňovač riadenia (volitelne ako doplnková výbava)
– Nemecké Vstrekovanie Bosch
– 4×4 s uzávierkou predného diferenciálu
– Luxusné nitrogénové tlmiče s možnosťou komfortného nastavenia tuhosti a odskoku
– Špičkové kanadské tlmiče ELKA Stage 1 (volitelne ako doplnková výbava)
– Elegantné a praktické 14 „duralové disky kolies
– Vysoko odolné 14 „viac-plátnovej pneumatiky CST s univerzálnym vzorkom
– Elektrický navijak 3500 lbs s vodiacimi rolnami (volitelne ako doplnková výbava)
– Priestranná korba z kvalitného tvrdeného odľahčeného plastu s praktickými okami
– Bezpečnostné 3-bodové pásy
– Špičkové LED osvetlenie
– Ochranný bezpečnostný rám (nie je nutná prilba!)
– Anatomicky tvarované pohodlné sedadlá s hlavovou opierkou
– Výškovo nastaviteľný volant
– Homologované ťažné zariadenie ISO50 vr. el. zásuvky
– Trojročná záruka na stroj a doživotná na rám
Galéria
Kapacity: | |
---|---|
Benzínová nádrž: | 27 litrov |
Dĺžka: | 2870 mm |
Šírka: | 1510 mm |
Výška: | 1830 mm |
Rázvor : | 2040 mm |
Svetlá výška : | 395 mm |
Suchá hmotnosť : | 610 kg |
Ťažná sila : | 400 kg |
Homologizácia: |
Pre 2 osoby
|
Systém pohonu: | |
Prevodovka: | Automatická CVT – variátor – pevody P/R/N/H/L (parkovací/spätný chod/neutrál/dopredu/terénna redukcia) |
Náhon kolies: | Kardanovými hriadeľmi |
4×4 pohon: | Odpojiteľný |
Predné pneumatiky: |
27×9-14 CST
|
Zadné pneumatiky: |
27×11-14 CST
|
Brzdový systém: | |
Brzdy predné: | Kotúčová hydraulická |
Brzdy zadné: | Kotúčová hydraulická |
Parkovacia brzda: | Áno |
Odpruženie: | |
Predné: | Nezávislé, nitrogenové, plne nastaviteľné / dvojité A-ramená |
Zadné: | Nezávislé, nitrogenové, plne nastaviteľné / dvojité A-ramená |
Motor: | |
Typ motoru: | 4-taktný, 8-ventilový dvojvalec, SOHC |
Max. výkon motoru (homolog): |
59 kW (80PS) / 7000 ot. min//
|
Max. výkon motoru: (off-road úprava) |
63kW (85PS)/7000 ot./min.
|
Max. točivý moment: (off-road úprava) | 82 Nm/6200 ot./min |
Vŕtanie x zdvih: | 91 mm x 74 mm |
Objem motora: | 963 cm3 |
Štartovanie: | Elektrickým štartérom |
Chladenie motora: | Kvapalinou a nezávislým olejovým okruhom |
Mazanie: | S mokrou skriňou |
Plnenie motora: | |
Zapalovanie: | ECU Bosch (GER) |
Palivo: | Bezolovnatý benzín 95 Oktánov |