CFMOTO Gladiator Z1000 sport

Obrázky majú ilustratívny charakter. Výbava sa môže líšiť (kolesá, pneu, polepy, ochranné prvky).

Najpredávanejšie štvorkolky v Európe!

 

Dizajn renomovaného rakúskeho štúdia KISKA. Kvalita spracovania. Neskutočné tvary. Najmodernejšie technológie. Skvelá ergonómia. Maximálne jednoduché a intuitívne ovládanie. Punc jedinečnosti, luxusu a istota originality. To všetko prináša absolútna novinka CFMOTO Gladiator Z1000 Šport!

Málokedy sa stane, že sa koncept stane realitou. Nový CFMOTO Gladiator Z1000 Sport ale tohto v podstate dosiahol. Dizajnové štúdio KISKA sa pri novom exkluzívnom modeli predviedlo vo svojej najväčšej forme a ukázalo, že aj odvážne dizajnérske kúsky možno previezť do reality. Odvážny a úplne originálny dizajn, extra silný výkonný dvojvalcový 1000cc motor a najmodernejšia technika s moderným vyspelým podvozkom, prináša úplne novú dimenziu zábavy!

Cena: 16.329 € – T1b  

Základná výbava: EPS, Naviják, Pevné polodvere

Príplatková výbava:

Predné poloplexi – 490 €
Strecha /box Z1000 sport  – 415 €
Kompletná kabína vrátane čelného okna a vykurovania – 4.785 €

Dostupné farby:
šedá
červená

Inštalácia príplatkvej výbavy podlieha ďalšiemu spoplatneniu.

Ceny sú uvedené v € vrátane DPH a legálneho TP (kategórie T1b, 2 osoby)

– Extrémne výkonný 1000 ccm motor s valcami do „V“ v výkonom 85 HP (offroad)
– EPS – posilňovač riadenia v základnej cene
– Nemecké Vstrekovanie Bosch
– 4×4 s uzávierkou predného diferenciálu
– Nová prevodovka Smartshift s optimalizovanými prevodmi
–  Komfortné a ľahko nastaviteľné nitrogénové tlmiče novej generácie
– Elegantné a praktické 14 „duralové disky kolies
– Vysoko odolné 27 „viac-plátnovej pneumatiky CST s univerzálnym vzorkom
– Elektrický navijak 3500 lbs s vodiacimi rolnami (volitelne ako doplnková výbava)
– Bezpečnostné 3-bodové pásy
 Pevný a mohutný ochranný bezpečnostný rám
– Špičkové LED osvetlenie
– Ochranný bezpečnostný rám (nie je nutná prilba!)
– Anatomicky tvarované pohodlné sedadlá s hlavovou opierkou
– Výškovo nastaviteľný volant
– Homologované ťažné zariadenie ISO50 vr. el. zásuvky
– Nová a výkonná 32 Ah gélová batéria s modernou NANO-GEL technológiou
–  Bočné dvere (v cene), strecha (príplatkové), predné plexi (príplatkové), naviják 3500 lbs
(príplatkové)
–  Design z dielne medzinárodne uznávaného rakúskeho design studia Kiska (design CFMOTO,
KTM, Husqvarna…)

Profesionálny servis v našej predajni je úplnou samozrejmosťou.

* 5 rokov záruka platí pri nákupe strojov CFMOTO v predajnej sieti Journeyman CZ v ČR a SR, pre koncového zákazníka, prvého majiteľa, ktorý nie je podnikateľom. Týka sa všetkých modelov z aktuálnej ponuky strojov CFMOTO oficiálneho dovozcu Journeyman CZ s.r.o. .. U štvorkoliek CFMOTO je záruka 5 rokov alebo 10.000 km.

Monumentálny záťah až 85 Hp (offroad), okamžitá reakcia na plyn (elektronický), špičkový progresívny posilňovač riadenia EPS, kanadský bezspojkový variátor CV-Tech a skvele vyladený moderný podvozok s mohutnými zadnými vlečnými ramenami a plne nastaviteľnými nitrogénovým tlmičmi s vysokými zdvihmi zabezpečí, že žiadny terén nie je prekážkou, žiadny kopec nie je dostatočne dlhý a cestné rovinky sú príliš krátke.
Motor s obsahom 1000 ccm so vstrekovaním paliva od nemeckej značky BOSCH dokáže dokonale uspokojiť nároky náročného užívateľa, predovšetkým svojou pružnosťou a plynulým chodom. Ak potrebujete výbušnú energiu, zošliapnutie plynového pedálu vás zatlačí do anatomicky tvarovanej sedačky. Ak potrebujete brzdiť, kotúčové brzdy sú presné a výdatne im sekundujú vysoko kvalitné viacplátňové 27 „pneumatiky CST STAG. 14 „disky sú z hliníkovej zliatiny a dizajnovo plne ladí s charakterom celého stroja. Je jedno kde a do akých podmienok ste sa dostali, CFMOTO Gladiator Z1000 Šport má možnosť zábavnej jazdy s driftom s pohonom 2WD, v ťažkej teréne pripojíte 4WD a v tých v najextrémnejších podmienkach môžete využiť aj voľbu uzávierky predného diferenciálu.
Pre maximálnu ochranu posádky výrobca použil ľahší, vysokopevnostný, optimalizovaný, jednodielny oceľový rám s otestovanou odolnosťou v najťažších podmienkach. Predné nezávislé zavesenie kolies je systémom na „A“ ramenách a všetky štyri kolesá majú plne nastaviteľné nitrogenové tlmiče. Kanadský bezspojkový variátor CV-Tech je dimenzovaný na vysokú záťaž pre extrémne využitie. Úplne nový posilňovač riadenia EPS je dynamický a dokonale reaguje tak na povrch, tak na rýchlosť. Riadenie je potom doslova hračkou.
Pre ešte väčšie pohodlie posádky tú nájdete TFT displej, podobný ako sa používa u motocyklov CFMOTO, ale s prepracovaním a grafikou pre potreby vozidla v teréne. Plnofarebný TFT displej možno vďaka Bluetooth prepojiť s vaším smartphonom. V kokpite nechýba ani USB a 12V zásuvka, samozrejmosťou sú nevyhnutné odkladacie priestory. Pre prípadný náklad môže posádka použiť zadnú korbu, ktorá je tiež chránená oceľovou výstužou. Posádka veľmi ocení strechu (voliteľne) a ergonomický ochranný rám, ktorý myslí na jej bezpečnosť aj v tých najzložitejších situáciách. Samozrejmosťou sú kvalitné trojbodové bezpečnostné pásy, posádka je ďalej chránená aj dverami s oceľovou výstuhou. Nevyhnutným pomocníkom sú vysokovýkonné LED svetlomety, ktoré intenzívnym lúčom osvetlia terén za všetkých okolností. Okrem praktickosti sú tiež jedným z hlavných dizajnových lákadiel celého stroja. Súčasťou základnej výbavy je samozrejme aj homologované ťažné zariadenie s elektrickou zásuvkou, voliteľne je potom k dispozícii silný navijak. Pre čo najväčší akčný rádius je nový CFMOTO Gladiator Z1000 Šport vybavený takmer 37 l palivovou nádržou.

CFMOTO Gladiator Z1000 ŠPORT – poriadna adrenalínová zábava môže začať!

Kapacity:
Benzínová nádrž: 27 litrov
Dĺžka: 2870 mm
Šírka: 1510 mm
Výška: 1830 mm
Rázvor : 2040 mm
Svetlá výška : 395 mm
Suchá hmotnosť : 610 kg
Ťažná sila : 400 kg
Homologizácia: Pre 2 osoby
Systém pohonu:
Prevodovka: Automatická CVT – variátor – pevody P/R/N/H/L (parkovací/spätný chod/neutrál/dopredu/terénna redukcia)
Náhon kolies: Kardanovými hriadeľmi
4×4 pohon: Odpojiteľný
Predné pneumatiky: 27×9-14 CST
Zadné pneumatiky: 27×11-14 CST
Brzdový systém:
Brzdy predné: Kotúčová hydraulická
Brzdy zadné: Kotúčová hydraulická
Parkovacia brzda: Áno
Odpruženie:
Predné: Nezávislé, nitrogenové, plne nastaviteľné /  dvojité A-ramená
Zadné: Nezávislé, nitrogenové, plne nastaviteľné /  dvojité A-ramená
Motor:
Typ motoru: 4-taktný, 8-ventilový dvojvalec, SOHC
Vŕtanie x zdvih: 91 mm x 74 mm
Objem motora: 963 cm3
Štartovanie: Elektrickým štartérom
Chladenie motora: Kvapalinou a nezávislým olejovým okruhom
Mazanie: S mokrou skriňou
Plnenie motora:
Zapalovanie: ECU Bosch (GER)
Palivo: Bezolovnatý benzín 95 Oktánov