CFMOTO Gladiator Z1000 sport

Obrázky majú ilustratívny charakter. Výbava sa môže líšiť (kolesá, pneu, polepy, ochranné prvky).

Dizajn renomovaného rakúskeho štúdia KISKA. Kvalita spracovania. Neskutočné tvary. Najmodernejšie technológie. Skvelá ergonómia. Maximálne jednoduché a intuitívne ovládanie. Punc jedinečnosti, luxusu a istota originality. To všetko prináša absolútna novinka CFMOTO Gladiator Z1000 Šport!

Málokedy sa stane, že sa koncept stane realitou. Nový CFMOTO Gladiator Z1000 Sport ale tohto v podstate dosiahol. Dizajnové štúdio KISKA sa pri novom exkluzívnom modeli predviedlo vo svojej najväčšej forme a ukázalo, že aj odvážne dizajnérske kúsky možno previezť do reality. Odvážny a úplne originálny dizajn, extra silný výkonný dvojvalcový 1000cc motor a najmodernejšia technika s moderným vyspelým podvozkom, prináša úplne novú dimenziu zábavy!

Cena: 15.740 €

Základná výbava: EPS, Naviják, Pevné polodvere

Príplatková výbava:

Predné poloplexi – 303 €
Plastová strecha – 200 €
Predné okno laminované vrátane stierača a ostrekovača – 1.160 €
Kompletná kabína vrátane čelného okna a vykurovania – 4.318 €

Dostupné farby:
šedá
červená

Inštalácia príplatkvej výbavy podlieha ďalšiemu spoplatneniu.

Ceny sú uvedené v € vrátane DPH a legálneho TP (kategórie T1b, 2 osoby)

– Extrémne výkonný 1000 ccm motor s valcami do „V“ v výkonom 85 HP (offroad)
– EPS – posilňovač riadenia v základnej cene
– Nemecké Vstrekovanie Bosch
– 4×4 s uzávierkou predného diferenciálu
– Nová prevodovka Smartshift s optimalizovanými prevodmi
–  Komfortné a ľahko nastaviteľné nitrogénové tlmiče novej generácie
– Elegantné a praktické 14 „duralové disky kolies
– Vysoko odolné 27 „viac-plátnovej pneumatiky CST s univerzálnym vzorkom
– Elektrický navijak 3500 lbs s vodiacimi rolnami (volitelne ako doplnková výbava)
– Bezpečnostné 3-bodové pásy
 Pevný a mohutný ochranný bezpečnostný rám
– Špičkové LED osvetlenie
– Ochranný bezpečnostný rám (nie je nutná prilba!)
– Anatomicky tvarované pohodlné sedadlá s hlavovou opierkou
– Výškovo nastaviteľný volant
– Homologované ťažné zariadenie ISO50 vr. el. zásuvky
– Nová a výkonná 32 Ah gélová batéria s modernou NANO-GEL technológiou
–  Bočné dvere (v cene), strecha (príplatkové), predné plexi (príplatkové), naviják 3500 lbs
(príplatkové)
–  Design z dielne medzinárodne uznávaného rakúskeho design studia Kiska (design CFMOTO,
KTM, Husqvarna…)
– 5 rokov záruka na stroj a doživotná na rám *

* Platí pre prvého majiteľa, ktorý nie je podnikateľom

Monumentálny záťah až 85 Hp (offroad), okamžitá reakcia na plyn (elektronický), špičkový progresívny posilňovač riadenia EPS, kanadský bezspojkový variátor CV-Tech a skvele vyladený moderný podvozok s mohutnými zadnými vlečnými ramenami a plne nastaviteľnými nitrogénovým tlmičmi s vysokými zdvihmi zabezpečí, že žiadny terén nie je prekážkou, žiadny kopec nie je dostatočne dlhý a cestné rovinky sú príliš krátke.
Motor s obsahom 1000 ccm so vstrekovaním paliva od nemeckej značky BOSCH dokáže dokonale uspokojiť nároky náročného užívateľa, predovšetkým svojou pružnosťou a plynulým chodom. Ak potrebujete výbušnú energiu, zošliapnutie plynového pedálu vás zatlačí do anatomicky tvarovanej sedačky. Ak potrebujete brzdiť, kotúčové brzdy sú presné a výdatne im sekundujú vysoko kvalitné viacplátňové 27 „pneumatiky CST STAG. 14 „disky sú z hliníkovej zliatiny a dizajnovo plne ladí s charakterom celého stroja. Je jedno kde a do akých podmienok ste sa dostali, CFMOTO Gladiator Z1000 Šport má možnosť zábavnej jazdy s driftom s pohonom 2WD, v ťažkej teréne pripojíte 4WD a v tých v najextrémnejších podmienkach môžete využiť aj voľbu uzávierky predného diferenciálu.
Pre maximálnu ochranu posádky výrobca použil ľahší, vysokopevnostný, optimalizovaný, jednodielny oceľový rám s otestovanou odolnosťou v najťažších podmienkach. Predné nezávislé zavesenie kolies je systémom na „A“ ramenách a všetky štyri kolesá majú plne nastaviteľné nitrogenové tlmiče. Kanadský bezspojkový variátor CV-Tech je dimenzovaný na vysokú záťaž pre extrémne využitie. Úplne nový posilňovač riadenia EPS je dynamický a dokonale reaguje tak na povrch, tak na rýchlosť. Riadenie je potom doslova hračkou.
Pre ešte väčšie pohodlie posádky tú nájdete TFT displej, podobný ako sa používa u motocyklov CFMOTO, ale s prepracovaním a grafikou pre potreby vozidla v teréne. Plnofarebný TFT displej možno vďaka Bluetooth prepojiť s vaším smartphonom. V kokpite nechýba ani USB a 12V zásuvka, samozrejmosťou sú nevyhnutné odkladacie priestory. Pre prípadný náklad môže posádka použiť zadnú korbu, ktorá je tiež chránená oceľovou výstužou. Posádka veľmi ocení strechu (voliteľne) a ergonomický ochranný rám, ktorý myslí na jej bezpečnosť aj v tých najzložitejších situáciách. Samozrejmosťou sú kvalitné trojbodové bezpečnostné pásy, posádka je ďalej chránená aj dverami s oceľovou výstuhou. Nevyhnutným pomocníkom sú vysokovýkonné LED svetlomety, ktoré intenzívnym lúčom osvetlia terén za všetkých okolností. Okrem praktickosti sú tiež jedným z hlavných dizajnových lákadiel celého stroja. Súčasťou základnej výbavy je samozrejme aj homologované ťažné zariadenie s elektrickou zásuvkou, voliteľne je potom k dispozícii silný navijak. Pre čo najväčší akčný rádius je nový CFMOTO Gladiator Z1000 Šport vybavený takmer 37 l palivovou nádržou.

CFMOTO Gladiator Z1000 ŠPORT – poriadna adrenalínová zábava môže začať!

Kapacity:
Benzínová nádrž: 27 litrov
Dĺžka: 2870 mm
Šírka: 1510 mm
Výška: 1830 mm
Rázvor : 2040 mm
Svetlá výška : 395 mm
Suchá hmotnosť : 610 kg
Ťažná sila : 400 kg
Homologizácia: Pre 2 osoby
Systém pohonu:
Prevodovka: Automatická CVT – variátor – pevody P/R/N/H/L (parkovací/spätný chod/neutrál/dopredu/terénna redukcia)
Náhon kolies: Kardanovými hriadeľmi
4×4 pohon: Odpojiteľný
Predné pneumatiky: 27×9-14 CST
Zadné pneumatiky: 27×11-14 CST
Brzdový systém:
Brzdy predné: Kotúčová hydraulická
Brzdy zadné: Kotúčová hydraulická
Parkovacia brzda: Áno
Odpruženie:
Predné: Nezávislé, nitrogenové, plne nastaviteľné /  dvojité A-ramená
Zadné: Nezávislé, nitrogenové, plne nastaviteľné /  dvojité A-ramená
Motor:
Typ motoru: 4-taktný, 8-ventilový dvojvalec, SOHC
Vŕtanie x zdvih: 91 mm x 74 mm
Objem motora: 963 cm3
Štartovanie: Elektrickým štartérom
Chladenie motora: Kvapalinou a nezávislým olejovým okruhom
Mazanie: S mokrou skriňou
Plnenie motora:
Zapalovanie: ECU Bosch (GER)
Palivo: Bezolovnatý benzín 95 Oktánov