GLADIATOR X1000 G3 MUD VERSION

Obrázky majú ilustratívny charakter. Výbava sa môže líšiť (kolesá, pneu, polepy, ochranné prvky).

!!NOVINKA!!

Najpredávanejšie štvorkolky v Európe!

Nový Gladiator = nová výzva = nová úroveň dobrodružstva

Prichádza Gladiator aký tu ešte nebol. MUD VERSION, ideálny do hlbokého blata a hliny, na lesné cesty, kde vám dáva voľnosť pri jazde v akomkoľvke teréne. Je určený do extrémnych podmienok, pre náročné expedície ale aj na bežný deň. Pripravený pre najťažšie prostredie.

Dostupné verzie:

X1000 G3 MUD version

CENA: 14.690 € – T3b  

Základná  nadštandardná výbava

Doplnková výbava:

T-Box – 264€

Dostupné farby:

  • Ghost Grey – šedá pastelová

Ceny uvedené v € vr. DPH a legálneho TP.

Rozdiely oproti X1000 G3:

Polohovateľný vyvýšený chladič (3 polohy)
O 45% lepšia trakcia
O 7% väčší ventilátor
O 40 % vyššia hustota chladiacej mriežky
O 20 % vyššia účinnosť chladenia
O 22 % silnejší, novo optimalizovaný stupeň H
O 51 mm väčší rozchod kolies
O 200 mm vyššie umiestnený navijak
Extrémna svetlá výška 334 mm
14” disky so systémom Beadlock
30” extrémne bahenné pneumatiky CST Sludge Hammer
Mudstrap – špeciálne madlo na riadidlách
Rozšírené blatníky
Nitrogénové tlmiče s nastaviteľným predpätím pružiny, útlmu a odskoku
+ Vodotesný box so systémom CF Connect (14,5 l)
Špičková ochrana podvozku HDPE (8 mm)
Masívny predný a zadný nárazník
Predné vyslobodzovacie ťažné oká
+ Diagonálne kovové pevné nášľapy pre jazdu v extrémnom teréne
Exkluzívna grafika

Verzia MUD vychádza z G3
Stroj je postavený na platforme Gladiatora 3. generácie – G3.
Motor je riadený výkonnostnou mapou, ktorá je upravená pre extrémne podmienky. EFI Bosch.

Vysoko uložený chladič – 3 polohy
Oproti modelu X1000 G3 má MUD o 10 % väčší chladiaci výkon.
Tri nastaviteľné polohy chladiča:
DOLU: ideálna poloha pre jazdu v blate, neupcháva lamely chladiča.
STRED: najlepší odvod tepla s priamym náporom vzduchu.
HORE: poloha pre údržbu a čistenie s rýchlym uvoľnením nečistôt.

Nový level priechodnosti
Vďaka zvýšenej svetle výške 334 mm a 30″ pneumatikám určených do blata CST SLUDGE HAMMER sa budete môcť s istotou pohybovať obťiažným terénom a zároveň si zachovať kontrolu trakcie na každom povrchu.

Ochrana stroja a posádky
Rozšírené blatníky stroja (elastický, poddajný materiál TPO), chránia jazdca pred odlietajúcim materiálom spod kolies.
Podvozok stroja je v základe chránený viacprvkovou 8 mm hrubou HDPE doskou.
(*HDPE je polyethylen o vysokej hustote.)

Madlo pre extrémne situácie
Toto flexibilné madlo vodič použije pri extrémnych situáciách, keď jedna ruka potrebuje opustiť rukoväť, napr. pri veľkom bočnom náklone či jazdu v hlbokom blate.

Masívna platňa pre box + schránka
Nedá si nevšimnúť, že absentuje sedadlo spolujazdca. Tu patrí špeciálny, vysokoodolný, uzamykateľný box o objeme 100 l, ktorý jazdec k platni pripne rýchloupínacím systémom  CF-Connect. (Box je voliteľné príslušenstvo.)
Platňa boxu má integrovanú vodeoodolnú schránku o  objeme 14,5 l.

Odpruženie najnovšej generácie
Tlmiace jednotky sú nitrogénové, s progresívnymi pružinami. Plne nastaviteľný podvozok: predpätie, útlm, kompresia.

CFMOTO CVT
Variátor: Najmodernejšie technológie z dielne CFMOTO naladené na potreby verzie MUD. Optimalizované sanie vzduchu s reakčným čidlom vysokej teploty.
Hladký, účinný prenos sily.

7″ TFT Displej
Jasné informácie aj v najblatistejších podmienkach.

4x mód EPS
AUTO:
Progresívny elektronický posiľňovač riadenia.
MIN:
Športový režim s citlivým zásahom pre nerušený dynamický zážitok z jazdy.
MID:
Bežný režim pre všestrannú odozvu podľa situácie.
MAX:
Pracovný režim s optimálnym výkonom s dôrazom na presné potreby jazdca.

3 mapy riadenia motora
SPORT:
Agresívna odozva plynu so 100% nábehom výkonu.
NORMAL:
Lineárna odozva plynu pre všestranný deň.
WORK:
Hladká krivka výkonu s maximálnou mierou šetrnosti rotujúcej techniky.

30″ Pneumatiky + BeadLock
Špeciálne disky Beadlock ktoré nesú 30“ pneu určené do extrému tu nie sú len na ozdobu. Bočný lem diskov, ktorý drží 16 skrutiek zabezpečuje to, aby sa pneumatika i v prípade podhustenia z disku nevyzula.

Priechodnosť na hranici nemožného
Nájazdové úhly vpredu / vzadu až 90°.
Predný stabilizátor.

Predovšetkým do extrému…
…ale tiež:
Ťahá.
Tlačí.
Pracuje.

Naviják i tažné zariadenie je samozrejmosťou.

LED technológia
Na oboch koncoch je stroj vybavený inovatívnou LED technológiou.
Maximálny svetelný výkon aj v zlých podmienkach viditeľnosti.

Aplikácia CFMOTO RIDE
T-Box (voliteľné) umožňuje prepojenie so smartfónom cez aplikáciu CFMOTO RIDE, čo znamená okamžitý prístup k palubným údajom v reálnom čase napr.: množstvo paliva, stav batérie, záznam o jazde, samodiagnostika vybraných základných funkcií pred jazdou.

Záruka 2 ROKY pre všetkých nových zákazníkov bez ohľadu na to, či ide o jednotlivca alebo firmu.

Špecifikácie:
Benzínová nádrž: 26 litrov
Motor:
4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Vŕtanie x zdvih:
91 mm x 74 mm
Prevodovka:
Automatická prevodovka CVT – variator / uzamykateľný predný diferenciál, vzadu rozvodovka.
Prevodové stupne P/R/N/H/L (parkovací / spätný chod / neutrál / rýchly prevod vpred / pomalý prevod pre terén).
Odpruženie:
Nezávislé nitrogénové, plne nastaviteľné odpruženie. Vpredu: dvojité oceľové A-ramená / vzadu: vlečené oceľové ramená.
Brzdy: Kotúčové hydraulické
ROZMERY
Dĺžka: 2 491 mm
Prevodovka:
Šírka: 1 370 mm
Výška: 1 390 mm
Rázvor: 1 480 mm
OSTATNÉ
Pneumatiky vzadu: 30×10-14
alt. 30×9-14
Pneumatiky vpredu: 30×10-14
alt. 30×11-14