

Obrázky majú ilustratívny charakter. Výbava sa môže líšiť (kolesá, pneu, polepy, ochranné prvky).
!!NOVINKA!!
Najpredávanejšie štvorkolky v Európe!
Nový Gladiator = nová výzva = nová úroveň dobrodružstva
Prichádza Gladiator aký tu ešte nebol. MUD VERSION, ideálny do hlbokého blata a hliny, na lesné cesty, kde vám dáva voľnosť pri jazde v akomkoľvke teréne. Je určený do extrémnych podmienok, pre náročné expedície ale aj na bežný deň. Pripravený pre najťažšie prostredie.
Dostupné verzie:
X1000 G3 MUD version
CENA: 14.690 € – T3b
Základná nadštandardná výbava
Doplnková výbava:
T-Box – 264€
Dostupné farby:
- Ghost Grey – šedá pastelová
Ceny uvedené v € vr. DPH a legálneho TP.
Rozdiely oproti X1000 G3:
Polohovateľný vyvýšený chladič (3 polohy)
O 45% lepšia trakcia
O 7% väčší ventilátor
O 40 % vyššia hustota chladiacej mriežky
O 20 % vyššia účinnosť chladenia
O 22 % silnejší, novo optimalizovaný stupeň H
O 51 mm väčší rozchod kolies
O 200 mm vyššie umiestnený navijak
Extrémna svetlá výška 334 mm
14” disky so systémom Beadlock
30” extrémne bahenné pneumatiky CST Sludge Hammer
Mudstrap – špeciálne madlo na riadidlách
Rozšírené blatníky
Nitrogénové tlmiče s nastaviteľným predpätím pružiny, útlmu a odskoku
+ Vodotesný box so systémom CF Connect (14,5 l)
Špičková ochrana podvozku HDPE (8 mm)
Masívny predný a zadný nárazník
Predné vyslobodzovacie ťažné oká
+ Diagonálne kovové pevné nášľapy pre jazdu v extrémnom teréne
Exkluzívna grafika
Verzia MUD vychádza z G3
Stroj je postavený na platforme Gladiatora 3. generácie – G3.
Motor je riadený výkonnostnou mapou, ktorá je upravená pre extrémne podmienky. EFI Bosch.
Vysoko uložený chladič – 3 polohy
Oproti modelu X1000 G3 má MUD o 10 % väčší chladiaci výkon.
Tri nastaviteľné polohy chladiča:
DOLU: ideálna poloha pre jazdu v blate, neupcháva lamely chladiča.
STRED: najlepší odvod tepla s priamym náporom vzduchu.
HORE: poloha pre údržbu a čistenie s rýchlym uvoľnením nečistôt.
Nový level priechodnosti
Vďaka zvýšenej svetle výške 334 mm a 30″ pneumatikám určených do blata CST SLUDGE HAMMER sa budete môcť s istotou pohybovať obťiažným terénom a zároveň si zachovať kontrolu trakcie na každom povrchu.
Ochrana stroja a posádky
Rozšírené blatníky stroja (elastický, poddajný materiál TPO), chránia jazdca pred odlietajúcim materiálom spod kolies.
Podvozok stroja je v základe chránený viacprvkovou 8 mm hrubou HDPE doskou.
(*HDPE je polyethylen o vysokej hustote.)
Madlo pre extrémne situácie
Toto flexibilné madlo vodič použije pri extrémnych situáciách, keď jedna ruka potrebuje opustiť rukoväť, napr. pri veľkom bočnom náklone či jazdu v hlbokom blate.
Masívna platňa pre box + schránka
Nedá si nevšimnúť, že absentuje sedadlo spolujazdca. Tu patrí špeciálny, vysokoodolný, uzamykateľný box o objeme 100 l, ktorý jazdec k platni pripne rýchloupínacím systémom CF-Connect. (Box je voliteľné príslušenstvo.)
Platňa boxu má integrovanú vodeoodolnú schránku o objeme 14,5 l.
Odpruženie najnovšej generácie
Tlmiace jednotky sú nitrogénové, s progresívnymi pružinami. Plne nastaviteľný podvozok: predpätie, útlm, kompresia.
CFMOTO CVT
Variátor: Najmodernejšie technológie z dielne CFMOTO naladené na potreby verzie MUD. Optimalizované sanie vzduchu s reakčným čidlom vysokej teploty.
Hladký, účinný prenos sily.
7″ TFT Displej
Jasné informácie aj v najblatistejších podmienkach.
4x mód EPS
AUTO:
Progresívny elektronický posiľňovač riadenia.
MIN:
Športový režim s citlivým zásahom pre nerušený dynamický zážitok z jazdy.
MID:
Bežný režim pre všestrannú odozvu podľa situácie.
MAX:
Pracovný režim s optimálnym výkonom s dôrazom na presné potreby jazdca.
3 mapy riadenia motora
SPORT:
Agresívna odozva plynu so 100% nábehom výkonu.
NORMAL:
Lineárna odozva plynu pre všestranný deň.
WORK:
Hladká krivka výkonu s maximálnou mierou šetrnosti rotujúcej techniky.
30″ Pneumatiky + BeadLock
Špeciálne disky Beadlock ktoré nesú 30“ pneu určené do extrému tu nie sú len na ozdobu. Bočný lem diskov, ktorý drží 16 skrutiek zabezpečuje to, aby sa pneumatika i v prípade podhustenia z disku nevyzula.
Priechodnosť na hranici nemožného
Nájazdové úhly vpredu / vzadu až 90°.
Predný stabilizátor.
Predovšetkým do extrému…
…ale tiež:
Ťahá.
Tlačí.
Pracuje.
Naviják i tažné zariadenie je samozrejmosťou.
LED technológia
Na oboch koncoch je stroj vybavený inovatívnou LED technológiou.
Maximálny svetelný výkon aj v zlých podmienkach viditeľnosti.
Aplikácia CFMOTO RIDE
T-Box (voliteľné) umožňuje prepojenie so smartfónom cez aplikáciu CFMOTO RIDE, čo znamená okamžitý prístup k palubným údajom v reálnom čase napr.: množstvo paliva, stav batérie, záznam o jazde, samodiagnostika vybraných základných funkcií pred jazdou.
Záruka 2 ROKY pre všetkých nových zákazníkov bez ohľadu na to, či ide o jednotlivca alebo firmu.
Špecifikácie: | |
Benzínová nádrž: | 26 litrov |
Motor: |
4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
|
Vŕtanie x zdvih: |
91 mm x 74 mm
|
Prevodovka: |
Automatická prevodovka CVT – variator / uzamykateľný predný diferenciál, vzadu rozvodovka.
Prevodové stupne P/R/N/H/L (parkovací / spätný chod / neutrál / rýchly prevod vpred / pomalý prevod pre terén). |
Odpruženie: |
Nezávislé nitrogénové, plne nastaviteľné odpruženie. Vpredu: dvojité oceľové A-ramená / vzadu: vlečené oceľové ramená.
|
Brzdy: | Kotúčové hydraulické |
ROZMERY | |
Dĺžka: | 2 491 mm |
Prevodovka: | |
Šírka: | 1 370 mm |
Výška: | 1 390 mm |
Rázvor: | 1 480 mm |
OSTATNÉ | |
Pneumatiky vzadu: | 30×10-14 alt. 30×9-14 |
Pneumatiky vpredu: | 30×10-14 alt. 30×11-14 |