
Cena: 8.999€ s DPH

Základom stroja Gladiator UTV je masívny a vysoko odolný oceľový podvozok, disponujúci nezávislým zaveseným všetkých kolies s výborne nastaviteľnými tlmičmi. Pohonov jednotkou je úplne nový, vysoko spoľahlivý a úsporný jednovalcový motor o obsahu 500 ccm s EFI plneným Bosch, s vysokým točivým momentom až 46 Nm. Špičkový kanadský variator CV Tech, väčší točivý moment a absencia spojky má za následok i výrazne rýchlejší nástup akcelerácii a tak je Gladiator UTV 550 dokonca silnejší než pôvodná 600-ka UTV 630! Jasné pracovné zaradenie stroja podporuje aj motorová brzda.
4×4 s uzávierkou, obrovská svetlá výška, skvelé jazdné vlastnosti, elegantné 14“ plechové kolesá, viacplátnové odolné pneu., priestorná sklopná korba s praktickými okami, navijak 3500 lbs (voliteľný), bohaté úložné priestory, LED svetlá, multifunkčný displej, nastaviteľné sedadlo, plastová strecha a predné sklo (voliteľné), bočné dvere, bezpečnostné pásy – to sú ďalšie atribúty, ktoré z Gladiatora UTV 550 robia najvšestrannejšieho pomocníka, akého ste si mohli priať!
Už od: 8.749€ s DPH
- Nový výkonný 500 ccm motor
- Nemecké vstrekovanie Bosch
- EPS posilovač (voliteľné ako doplnková výbava)
- Špiškový kanadský variator CV Tech
- 4×4 s uzavierkou diferenciálu
- Nastaviteľné tlmiče novej generácii
- Odolné a praktické 14″ plechové kolesá
- Vysoko odolné viacplátnové pneumatiky Abuzz s univerzálnym vzorom
- Elektrický navijak 3500 lbs (voliteľné ako doplnková výbava)
- Priestraná sklopná korba s tvrdeného plastu s praktickými okami
- Bezpečnostné 3bodové pásy
- Ochranný bezpečnostný rám (nie je potrebná prilba)
- plastová strecha a predné sklo (volitelne ako doplnková výbava)
- Anatomicky tvarované sedadlo s hlavovou opierkou
- Výškovo nastaviteľný volant
- Bočné dvere
- Homologizované ťažné zariadenie ISO50 vrátanie el. zásuvký
Galéria
Príplatková výbava:
Elektrický naviják – 185€
Plastová strecha – 185€
Predné plexisklo – 185€
Farba (okrem čiernej) – 40€
EPS – 740€
Kapacity: | |
---|---|
Benzínová nádrž: | 26 litrov |
Olej motorový: | 2,9 litrov |
Dĺžka: | 2980 mm |
Šírka: | 1465 mm |
Výška: | 1850 mm |
Rázvor : | 1830 mm |
Suchá hmotnosť: | 560 kg |
Rozmery korby: | 1060x760x300 |
Nosnosť korby: |
130 kg
|
Systém pohonu: | |
Prevodovka: | Automatická CVT – variátor – uzamykateĺný predný diferenciál/prevody P/R/N/H/L (parkovací/spätný chod/neutrál/rýchlo dopredu/terénna redukcia) |
Náhon kolies: | Kardanovými hriadeľmi |
4×4 pohon: | Odpojiteľný |
Predné pneumatiky: |
26×9-14
|
Zadné pneumatiky: |
2×11-14
|
Brzdový systém: | |
Brzdy predné: | Kotúčové hydraulické |
Brzdy zadné: | Kotúčová hydraulická |
Parkovacia brzda: | Áno |
Odpruženie: | |
Predné: | Nezávislé, nastaviteľné / dvojité oceľové A-ramená |
Zadné: | Nezávislé, nastaviteľné / dvojité oceľové A-ramená |
Motor: | |
Typ motora: | 4-taktný, 4-ventilový |
Výkon motora: |
14,8 kW / 5600 ot. min/
|
Výkon motora: (off-road úprava) |
28kW (38PS)/6800 ot./min.
|
Točivý moment: (off-road úprava) | 46 Nm/5800 ot./min |
Vŕtanie x zdvih: | 91 mm x 76,2 mm |
Objem motora: | 495 cm3 |
Štartovanie: | Elektrickým štartérom |
Chladenie motora: | Kvapalinou a nezávislým olejovým okruhom |
Mazanie: | S mokrou skriňou |
Plnenie motora: | Elektronické vstrekovanie Bosch EFI (GER) |
Zapalovanie: | ECU Bosch |
Palivo: | Bezolovnatý benzín 95 Oktánov |